söndag 29 juli 2012

Nu blickar vi hemåt.


En fantastiskt härlig, fin och avkopplande resa har nu nåt sitt slut och vi rullar tillbaka hemåt.
Vi har gjort så mycket roligt och hjärtat är till brädden fyllt med goa minnen, precis så som jag önskade.

Igår hade vi badar-dag inne på äventyrsbadhuset intill campingen. Både jag och mannen fick erfara att vi nog ändå har barnasinnet kvar då vi åkte kana med huvudet före. Vi bubblade så det sprutade vatten ur öronen i hela fem timmar, och varvade med glass och kaffe i mellan. Idag har barnen tjatat om mera! Jösses så kul man kan ha med lite vatten!

Nu är vi snart vid Höga Kusten bron och tänkte denna gången chansa att åka över. Senast vi åkte över bron åkte vagnen på ett hjul då den vickade och slirade av den hårda blåsten, hua vad det var otäckt.

Ska bli skönt att komma hem efter att varit på resande fot i över dryga två veckor. Jag längtar t.o.m efter min andra hälft, dammsugaren! Ska bli spännande att se om grannherren lyckats sköta om mina blommor.

Vi borde vara hemma i morgon förmiddag.

När jag kommit till ro hemma så ska jag sätta mig ner och sortera bilder. Sen ska ni få se på lite härliga bilder från vårat besök på Röda Stugan.

Snart är det dags att leta fram den sista rastplatsen att övernatta på, denna söndag och sista natten denna resa..

Kramar från en hemlängtande Johanna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar