torsdag 10 maj 2012

 En glad Johanna!


   Tack så jätte mycket alla ni som velat följa med mig
   i mitt bloggäventyr redan från starten.
        Jag la ut ett lite lockbete på Fejjan och vips hade jag redan
          en handfull läsare på direken.
  Jag ska verkligen försöka att blogga så ofta som möjligt
(minst 1-2 gånger om dagen) för det är ett härligt minne
att senare se tillbaka till då jag aldrig skrivit t.ex dagbok.
Jag har ännu inte bestämt mig om jag i framtiden vill
visa bilder på mina fina barn. Det är ett svårt val tycker jag.
Hur gör ni eller hur skulle ni göra, är det ok att visa bilder på sina barn på IT
eller beror det på vad bilderna föreställer?
Jag måste erkänna att jag saknar min Iphone som just för tillfället
befinner sig i händerna på någon servitekniker någonstan i vårat
avlånga land. Vad är det med dagen teknik?
Är det så himla svårt att knåpa ihop en fungerande telefon, jo tydligen.
Två veckor hann jag ha den och vi hade det så roligt så länge det varade.
När jag snart har den i händerna igen hoppas jag kunna bjuda på
massor med härliga bilder.

Denna dagen har varit väldigt lugn och harmonisk. Jag började att rensa i min
klädkammare idag och hittade jätte många skor att skänka till Röda korsen.
Jag hittade faktiskt även ett par super fina Ballerina skor med klack och rem runt vristen.
Jag blev så glad när jag hittade dessa näst intill oanvända.
När jag sedan provade dem så hade de blivit alldeles för små *attans*!
Mina fötter måste ha vuxit efter mina graviditeter.
Är det någon som har en fot i en mindre modell ca 36-37?
Jag lägger ut en bild om ni är intresserade.

Idag åt vi en blandad kompott av rester till midag, brukar bli så på torsdagar.
För att lyxa till den trista middagen så åt vi kladdkaka med grädde till efterrätt.
I morgon ska det bli hemmagjorda hamburgare och massor med fredagsmys.
Även om denna vecka har känts rätt seg p.g.a det trista vädret så har den trots allt
gått väldigt fort.
Inför den kommande helgen håller jag tummarna hårt att vädret inte sviker igen
för att Tobbe ska kunna fortsätta med mitt drömbygge "vinterträdgården".
Visst låter det vackert haha :) Just nu ser det ut som en bomb skulle ha
exploderat på våran baksida, jösses jag säger det bara
-"släpp aldrig ut en karl ensam med en minigrävare om du inte vill ha kaos!"

Nu är det dags för mig att se ännu ett avsnitt av BB, det nalkas tydligen bröllop i huset.

Hoppas att du haft en fin dag idag!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar