torsdag 10 maj 2012

Välkomna alla läsare!

 Jag trodde aldrig att även jag skulle börja blogga men vid det här laget så borde man ju veta att man aldrig ska säga aldrig. Anledningen att jag startade en blogg är att jag känner att det vore kul att dokumentera vissa händelser i livet genom en blogg och samtidigt inspirera läsarna till olika saker.
  Jag älskar att fotografera så det kommer att bli en hel del bilder, dock amatörbilder då jag inte är något proffs men jag kanske kommer att lära mig med tiden.

Idag när mina två solstrålar väckte mig så sken solen på uppe på himlen.
  Tyvärr så kom regnet på besök igen på eftermiddagen men det gör inte
så mycket då växterna behövde det efter en tids torka.
 Idag har jag grejat lite med bloggen men jag känner fortfranade att jag har mycket att lära mig innan jag är helt nöjd.
 
Nu ska jag bege mig och hämta hem mina tjejer och sedan nalkas det matlagning.


 
Obs. Är ännu inte haj på alla finesser, så ha tålamod om det ser lite konstigt ut ibland :)


Hoppas att ni haft en bra dag!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar