söndag 29 september 2013

Sista söndagen i september!



Elina åt lite pannkakor efter Street Feet denna härliga söndag!


Tänk att i morgon är sista september, snart är det november och sen jul!
Hujeda mig vad tiden går fort, det var ju alldeles nyss som vi sa hejdå till sommarlovet.

Idag började vi dagen med lite dans hos Street Feet och efter det åkte vi ut till landet och min pappa. Jag städade ur bilen inför vintern och förberedde för Elinas nya stol. Sen bjöd pappa på middag och fika. Alltid lika härligt att andas lite lantluft!

När vi precis hinner komma hem efter våran dagstur så ringer min bror Mika och frågar om han och hans Marie får låna tjejerna och se premiärvisningen av den nya barnfilmen "Flygplan". Behöver kanske inte ens nämnas men barnen skrek ut av lycka! ❤

Så nu sitter vi här i det spontana söndagslugnet denna kväll, och väntar in två trötta men såklart lyckliga småtjejer.

Är så tacksam för alla våra nära och kära som förgyller våra liv! Mummi, Ukki, bonus mormor, farmor, farfar och mina fina bröder, ni är guld värda! ❤


            ❤ Kramar ❤ Bellalinas ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar