tisdag 5 februari 2013

Sol, skridskor och grillning!

Edit. Detta inlägg skulle ha publicerats igår, men utav någon anledning gick det inte.


Hej måndag! Jag och Bellis är hemma idag och snörvlar. Natten var fruktansvärd och nästan sömnlös. Isabelle hade astma, Elina var pigg och ville leka vid 03 och jag sprang fram och tillbaka och försökte att få småttingarna att somna om.

Helgen var väldigt mysig. I lördags firade vi lilla Oliver som fyllde 5 år och efter kalaset åkte vi ut på landet till min far för även han fyllde år. Vi blev bjudna på trerätters och det var fantastiskt gott!
Så mysigt då mina bröder med respektive också var där.

På söndags morgonen vaknade vi upp till strålande solsken. Vad passar då bättre än att bege sig ut för skridskoåkning och grillning.

Nu dags för lite sen lunch för mig och Bellis här hemma!



( Bjuder på några bilder från söndagens utflykt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar