lördag 20 oktober 2012

Regnig lördag



Idag har vädret endast bjudit på massor av regn. Lilla Elina fick hög feber igår och det verkar fortsätta hela helgen.
Lilla Puppan förstår inte varför hon hela tiden har ont i huvudet och varför febern kommer tillbaka trots lite medicin. I natt var jag mest vaken hela tiden och körde nattracet med vatten, Alvedon, baddning med kallhandduk, fotmassage m.m, och som upprepade sig om och om igen.

Idag åkte jag och Meeri-Mummi ut till Kromsta Lantbods årliga höstmarknad. Trots regnet hade vi det super mysigt och avslutade med en go' fika i en lada som inretts mysigt till ett fik.

Sedan åkte vi till Skillinge Gårdsbutik som är en helt fantastiskt mysig liten butik ute på landet. Med ett härligt axplock av det bästa från I.b Laursen, Green Gate och Krasilnikoff.
Jag förälskade mig i en vacker duk med tillhörande kökshandduk från Krasilnikoff, som fick följa med mig hem.

Väl hemma smaskade vi på gårdagens hämtpizza och nu är lördagsskålarna fyllda med karameller.

Jag väntar nu på uppehåll så att jag kan ta en Pw med Thea, men det verkar rätt omöjligt för tillfället.

Tills dess blir det mys i soffan!

Trevlig lördag!
/ Johanna!



Bjuder på en liten skymt av den nya duken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar