tisdag 16 oktober 2012

God kväll!

Här hemma knallar allt på i sin lugna takt just nu. I fredags åkte jag och Mummi till Leos Lekland i Västerås med tjejerna. Vi hade en underbar dag och jag njöt verkligen av att få umgås med min älskade mor.
Mamma överraskade Bellis med en lite tidig födelsedagspresent. Bellis fick fritt botanisera bland leklandets kalasrum och välja fritt ett rum dit hon får bjuda sina vänner och fira sin födelsedag.
Valet föll inte helt oväntat på prinsessrummet. Så nu pysslas det redan med kalasinbjudningarna och Bellis längtar till den stora dagen.

Idag fick jag snabbt hoppa in och joura en stund på dagiset. Underbart och ovärderligt att följa lilla Elina i sin vardag på dagiset med sina goa vänner och fröknar.

Lilla E har varit lite hes under dagen och när vi kom hem vid 16 så var hon helt slut. Laddade med sina nappar och Pupu (gossedjur) under armen och smög sig upp till mammas och pappas säng och somnade. Detta trots att hon sovit extra länge på morgonen och sovit mellis på dagiset. Njaa låter inte riktigt som våran Elina, så kanske är det sjukdomar på G, kommer vi nog bli varse om i natt.

Just nu försöker jag hålla mig vaken till Hollywoodfruarna, känns rätt så omöjligt men ska i.a.f. försöka.

Må så gott!

Kramar Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar