fredag 10 augusti 2012

Skavföttes!


Smög mig precis in i tjejernas sovrum som jag gör varje kväll innan jag går och lägger mig.
Alltid är det ett litet täcke som åkt på sniskan eller ett litet huvud som behöver hamna på en kudde igen.

Ikväll blev jag så häpen då Elinas säng var alldeles tom. Snabbt kikade jag till Bellis och där hittar jag även lillasyster i andra fotändan. Systrarna sover för första gången skavföttes.
Kan ana att den här natten blir den första av många nätter då dessa fötter kommer samsas om samma sängplats.

De såg så kärleksfulla och gulliga ut och de har så mycket glädje av varandra, mina älskade små hjärtegryn.

På leklandet idag tog Bellis hand om lillasyster med varm hand för att Elina inte skulle göra sig illa eller gå vilse.
Så fint att se hur syskon är så nära varandra. Nog att dessa två också tjafsar och gör upp om det mesta så finns de alltid där för varandra, vad det än gäller.

Hoppas att det förblir så!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar