tisdag 15 maj 2012


Ett stort minne för en blivande skoltjejen!

Om jag kunde så skulle jag såga ner varenda litet eller stort björkträd
i min närhet just nu. Jag är totalt täppt i hela huvudet och kroppen värker.
 Och jag är tyvärr inte ensam om detta. Isabelle får antihistamin varje morgon
för att överhuvudtaget kunna vistas ute nu när det är som värst.
Kanske dags för mig med att börja ta antihistamin, men jag blir ju
alltid så trött när jag tar dessa piller, nåja vad är värst?

Idag är det en stor dag för våran äldsting Isabelle.
Idag har de först Nallefest på dagiset och sedan ska de äldsta barnen
(de som börjar skolan i höst) komma tillbaka till dagiset igen till kl. 17
för att sedan gå ut och äta på restaurang med sina fröknar.
Och det bästa av allt är att de kommer att få sova kvar på dagsiet
tillsammans med sina fröknar, jösses så mysigt de kommer att ha.
I år är de endast 5 stycken som är sexåringar och de är 6 fröknar,
ganska bra fördelning eller vad säger ni, haha.
Nu är Isabelle så pass gammal så denna upplevelse kommer hon
att bära med sig som ett kärt minne från sitt dagis.

Nu ska jag ta och doppa ner min fina "Sot-tuss" Thea ner i
badkaret för en shamponering väntar prinsessan, trots att hon
såg lite purken ut nyss när jag frågade henne om hon ville bada.



Min fina vackra livskamrat som ger mig så mycket
kärlek. Thea var till en början min bästa vän men idag
är hon även tjejernas finaste vän. I Nio år har du
alltid funnits vid min sida... Hoppas på många år till...

Jag älskar dig så mycket min fina lilla Thea!

Kram Johanna



2 kommentarer:

  1. Va? Är Thea hela 9 år?! Jag minns det som igår när hon juckade på mjukisdjuret som valp! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kan du förstå Tina att hon är det, inte klokt!
      Tigern har hon fortf. som sin juck-kamrat, har inte gått en dag utan att hon juckar på honom haha.. så han är lappad i stjärten och örat några gånger :) Det är ju hennes livskamrat, så klart hon ska jucka på honom ;)

      Radera