tisdag 18 februari 2014

Vårkänslor och bak!



Min bak inspis fortsätter så idag fick det bli ännu mera kolasnittar och ljusa frallor
i bakbunkarna


Idag har vi haft ännu en härlig dag i grunströmmarnas sportlovsvecka.
Efter lunch tog jag och tjejerna (inkl. den hårigaste tjejen) en promenad och hämtade hem en till dam från skolan.
Närmare bestämt Bellis bästa barndomsvän! ❤

Medans de små tjejerna lekte skola, jagade killar, letade efter snö och retade lillasyster, så gömde den stora tjejen sig i köket och rörde i byttor och måttade mjöl, socker, smör, sirap och rörde ihop allt till ett lyckat resultat.

Till kvällen begav jag mig ut på stan efter present jakt till en liten prinsessa som på fredag fyller 5 år.




Drömmer... Det är långt kvar ännu, men tider går fort och snart går vi äppelvägen hem efter skolan och fyller cykelkorgarna till brädden och gör en äppelpaj hemma.
 

Min hjärna har redan ställt in sig i vårmood, men det blir lite snurrigt när kvällen kommer och man ser frost överallt!



           ❤ Kramar ❤ Bellalinas ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar