måndag 17 februari 2014

Sportlov!



Alla hjärtansdagen är förbi och i år slog jag till på lite extra. Maken fick en handledsklocka och tjejerna en varsin fin tekopp. Även jag blev uppvaktad med fina alla ❤ kort som tjejerna knåpat ihop själva och maken hade varit förbi floristen och valt ut 10 vackra rosor.



En av de tio vackra rosorna av maken.


Nu är sportlovet här och ännu en vecka får jag äran att njuta lite extra av mina tjejer. Då äldsta tösen har skolplikt så händer det inte längre att man bara kan vara lite ledig ibland.

Idag inledde vi lovet med en tur till biblioteket. Tjejerna ville åka buss så vi tog bussen ner till stan. Vi gick ner till bibblan och lånade nya finska böcker och några filmer. Sedan gick vi till "Fabian Flinck's brödbod" och handlade lite gott och tog bussen hem. 

Idag kände vi vår i luften. Det har idag varit ståralande solsken och säkert 10+ i solen. Helt fantastiskt!
Bellis frågade om vi kunde ta fram studsmattan men blev tyvärr besviken när jag påminde om att det kan komma mer snö.

Nu dags för lite middag!


            ❤ Kramar Bellalinas




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar