måndag 24 februari 2014

Första dagen efter sportlovet!



Elina fick Tullisar av mummi i helgen och de är nu nedklippta och vilar i en mjölkkanna. 


Då är sportlovet 2014 över och vardagen är återställd. Jag började denna morgon med en härlig långpromenad runt vattenparken. På med knäortoserna och löparskorna och sen for jag runt. När jag kom hem var det bara vila som gällde. 
Jag ska börja motionera försiktigt igen nu när snön och isen har smält. Men det där att göra något försiktigt ligger inte riktigt i min natur, det är allt eller inget! Sen ligger jag där igen som en platt pannkaka.



Tulpaner påminner om våren, jag älskar tulpanens vackra pastelliga färg. ❤


Till kommande lördagen planeras det kalas för Elinas närmaste vänner. Gissa om hon längtar! Äntligen är det hennes tur att få ha kalas. 



Idag gick sista biten av Elinas födelsedagstårta rakt ner i min mage. Jösses så god tårta om jag får säga det själv!


Nu är det dags att snöra på löpisarna igen och hämta hem tjejerna. Idag tog de cykeln till skolan och dagis och Elina cyklade på sin stora cykel. 
Stolt femåring!



             ❤ Kramar Bellalinas 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar