torsdag 10 oktober 2013

Lite nytt!



Här kommer jag att spendera många stunder, med en kopp te och kvällslektyren.

Torsdag kväll och jag är själv hemma med tjejerna. Hittills har min vecka varit både omtumlande och härlig. Ännu en gång har jag blivit påmind om att man aldrig vet vad dagen har med sig. 

Idag har jag möblerat om lite i Loppans rum och tvättat allt vad gäller golv. Efter det var det dags för min underbara sjukgymnast som återställde kroppen!
Jag har haft turen att finna den bästa sjukgymnasten i världen, som dessutom är en hejare på Eds. Hon är för tillfället min livlina, utan henne skulle jag inte kunna stå upp. 



Stora kudden ny och ett mjukt fårskinn!


Efter sjukgymnasten åkte jag förbi Rusta och hittade en del nytt till vardagsrummet. Bl.a nya soffkuddar och sittskydd av fårskinn. Det blev verkligen jätte fint! Jag har mer och mer börjat gilla Rusta. Tidigare har det känts så rörigt och slarvigt men det verkar som att de numera väljer varor med mer omsorg och tanke. Gillart!

Nu dags för kvällsrutinerna!


          ❤ Kramar ❤ Bellalinas ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar