torsdag 18 juli 2013

Pyssel hemma i huset!



  

         En omplåstrad liten termos.


 Jag är i en rosa period och på resan så       
  lät jag ögonen vila en stund på en rosa 
  termos, tills jag bestämde mig för att slå 
   till. Dock så tålde den inte maskindisk
   upptäckte vi idag och gummit råkade 
   spricka på kanten. Kom på då att jag
        har textiltejp i gömmorna och 
    plåstrade om skadan, det blev
                faktiskt riktigt sött!


  

                 En liten plåtburk!


   Appråpå så går plåstren åt i detta hus, 
   och utav någon anledning så är dessa
    plåster alltid borta när man som mest
    behöver dem. Så nu har plåstrena en
    alldeles egen låda på hedersplatsen 
                        i köket!


   

        Fulladdat för små sår eller bara 
                        lite tröst...


                ~ Kram ~ Johanna ~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar