lördag 20 april 2013

Berg och dalbana!


I morgon är det söndag och sista dagen på denna vecka. Jag har verkligen längtat efter att denna vecka ska ta slut för den kommer nog att rankas till årets sämsta.

Det har varit en känslostorm utav dess like men samtidigt i slutändan har den gjort mig ännu starkare i mig själv, som motgångar oftast gör. I allt detta har jag med mina vänner upplevt att ensam inte är stark utan tillsammans är vi starkast, bra kämpat E och M!

Vi hade årets premiär natt i våran fina husvagn i natt och nattlandade hos svärföräldrarna där vi öppnade spelhålan och spelade kort långt in på midnatten.
Vi hade en fantastiskt rolig kväll med mycket skratt, gu så vi saknat dem <3

Idag var vi ner till vårmarknaden i våran lilla stad och tjejerna var lyckliga över att få åka lite karuseller.
När vi kom hem så la jag mig i soffan och sov i 3,5 timme i sorlet av barnlek och bus. Just nu mår kroppen inte så bra efter att alla spänningar börjar släppa.

Igår fick jag i.a.f höra en underbar nyhet och jag vill gratulera min fina vän ännu en gång till lilla ärtan i magen <3
Är så lycklig för din skull!


Peace and Love / Johanna


(Bjuder på en liten bild på vårat lilla hjärta
sittandes tryggt i farmors famn.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar