söndag 10 mars 2013

                                  
Home sweet Home!


Vi är nu hemma igen efter en helt fantastisk resa. Med sol, bad och många nya upplevelser 
och hjärtat fyllt med nya härliga minnen har vi nu återvänt hem igen. 
Det är ett soligt Sverige som välkomnar oss hem och då känns det inte alls fel 
att sätta sina solbrända ben på svensk mark igen.

Efter denna resa längtar jag bara ännu mer att visa hela världen för mina älskade barn. 
De har varit så duktiga igenom hela resan och en dröm att flyga tillsammans med. 
Trodde aldrig att det var möjligt för lilla Elina att sitta still mer än några minuter, 
men "Ooh jaa" sex timmar klarade hon mer än galant!

Det var med tårar i ögonen som tjejerna satte sig i transfer bussen och vinkade "adios
till vackra Lanzarote.
Lanzarote är en fantastisk ö på många olika sätt 
som vi garanterat kommer att besöka igen.

Vi kom hem i fredags natt och var redan på kalas på lördag morgon. 
Ett kalas som Isabelle så gärna inte ville missa. Det var ett mycket speciellt kalas med Tivoli tema. 
Bl.a fanns en spådam där och barnen fick med spänning få sin framtid spådd. 
Isabelle fick ett kort där det stod att
"Du kommer att bli en stor förebild för många unga". 
Och min fina tjej blev lite stolt över att höra det, såklart!



Nu ska jag fortsätta att beta av lite tvätt och så vill jag önska er en härlig söndag!

Återkommer med lite bilder snart!

Kram Johanna
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar