lördag 1 december 2012

Kvällspyssel!


I morgon bitti vaknar vi upp till första advent.
Många har fyllt sina advetsfat med mossa och ljus och väntar på att få tända det första ljuset.

Jag fick en dos av kvällsinspiration.
Efter många olika prover av fat, krukor, skålar och som förra året pajformen, så föll i år valet på mitt gamla kakfat.
Jag är inte så mycket för det traditionella och skapar gärna mina egna små pynt. Det blev så fint i sin enkelhet.
Det enda du behöver är fyra stycken blockljus, siffror, mossa och ett kakfat.


Passar även på att önska er alla en härlig advetsmorgon i morgon bitti...


God natt!





3 kommentarer:

  1. Hej! Malinvurpan här;) Va glad jag blir att du gillar bloggen. kommer dessvärre inte återuppta den som det ser ut men du hittar mig på facebook;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin! Vad roligt att du skriver hos mig.
      Har ju läst om dig och din fina familj så länge så klart man skulle undra hur ni mår.
      Lägger dig gärna till på Fejjan, tror inte att jag vet hela ditt namn så vad ska jag söka på? :)
      Må så gott och trevlig helg!
      Kram Johanna

      Radera