lördag 17 november 2012

Lördags shopping!


Elinas tv som vi köpte för ett år sedan har kraschat igen för tredje gången. Men denna gången slipper vi laga den utan nu får vi välja en ny tv.

Igår kväll var vi på en härlig Talang kväll på Bellis skola. Det var uppdukat med mat och fika. Och vilka modiga elever som ställde upp och tävlade om äran. Mäkta imponerande!
Kvällens första plats gick till Isabelles klasskompis, som framförde en solosång.

Efter en liten stund vandrade jag vidare till en väninna och hennes mamma som ordnat med ett ljusparty. Oooh vilka fina ljus jag hittade. Men efter ett tag sansade jag mig och slog till på en nyhet med en speciell förmåga. När jag fått hem den ska jag genast visa den för er.

Nu är vi snart framme på NetonNet,
och det är dags att göra lite affärer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar