söndag 5 augusti 2012


En gör go´söndag!

Idag är det söndag och för många betyder det slutet på semestern
men vi har ännu en vecka kvar att njuta tillsammans.
idag for vi iväg till ett utomhusbad en bit ut på landet, närmare bestämt
i Fjärdhundra. Vi hade härliga timmar ute i solen och barnen badade
som aldrig förr. Vi hade sällskap av våra fina vänner Linda med familj
och Sofia med familj.

Efter en snabb dusch och mat i magen laddade jag med korg i handen
och gummistövlar i andra och traskade iväg till svampskogen där jag
mötte upp Linda och Sofia igen. Jag var så sugen på guldiga trattisar
att jag sluddrade med orden. Vi hade lite tävling med varandra om vem
som hittar först och vem som hittar mest. Vi for fram som riktiga vildsvin
och lämnade spår därefter. Vi lyfte på mossa och grenar för att hitta det
gula guldet. Och en liten korg fick jag ihop efter mycket slit.

Jag har ikväll slitit som aldrig förr att få ihop alla bilder efter semestern,
men tyvärr lyckades jag inte med detta. Det skulle ta alldeles för lång tid
att ladda upp alla tusen bilder så jag får fortsätta med det i morgon.

Jag sitter nu ögonen fulla med grus och det är dags för mig att gå
och ladda batterierna. Det har varit en underbar söndag i solens
tecken och jag hoppas att morgondagen blir minst lika så.


Är mäkta glad att ni är så många som läser här!


Innan jag säger God Natt ska jag berätta om min utmaning
men mer om det i nästa inlägg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar