lördag 14 juli 2012

God förmiddag!

I början tar det alltid sin lilla tid på några dagar innan man anpassat sig efter varandra. För ska man leva ihop på resande fot och njuta av sin semester på några ynka kvadrat gäller det att hela tiden tänka på sina medpassagerare.
Som ett exempel på det är!

- Jag skulle precis innan start springa in i vagnen igen och hämta kartan och kommer på väl inne i vagnen att jag nog ska passa på att gå på toa.

När jag kommer tillbaka till bilen där alla redan sitter fastspända, säger min man lite surt!
-" Jag trodde vi skulle åka?!..

Nån som känner igen sig?

Nåja, nu rullar vi ute på E4.an på väg norrut igen. Jag sov som en stock i natt. Klockan 05.00 kryper Elina och lägger sig mellan oss och somnar om.
9.00 väcker pappa T oss alla och känner sig otålig på att åka iväg igen.

Bjuder även på en liten bild inne i från våran fina vagn, älskar den!

2 kommentarer:

  1. Vad är de för husvagn ni har? Kram Anna H

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Vi har en Hobby 560 kmfe år 2010.

    SvaraRadera